سالونى بحبك ليه ؟؟

سالونى بحبك ليه ؟؟
قلت لهم اسالوا قلبى 
اللى ساكن فيه
ده هواه جوايا ونبضى
كله ليه
طيفة ملاحقنى
ونور العيون باخده من ضى عنيه
بينطق اسمى زى اللحن
بيتغنى بيه بيقولى بحبك
بسمعها نغمات بصوتة
وهمساتة الحان بيشجينى
ويغنيلى احلى كلام بشوقة وحبه اللى ماليه
اسعد لحظاتى
وايدى بين ايدية لمستة بتحيى
كل المشاعر والشوق ليه
مش عارفة برضوو اجاوب بحبك ليه
ده احساسى بيك لا يتوصف
ولا كلمات العالم تكفى وصف
مكانك فى قلبى ولا شوقى فى عنيا قدرت ادارية

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

بقلم الهام ورغيمن المهد نسيتينا

اصل الحكاية.. ابن هرمه / حنان أمين سيف

شوية حنان