كنت نهارك ايوة وليلك *
كنت نهارك ايوة وليلك
جتني بغدرك ومعاك ويلك
فاكر انك يوم تنساني
وهكون عبدك ولا ذليلك
ياما حلمت وانت قبالي
اقطف نجم السما العالي
ولا غيرك عندى غالي
عيشتنى وياك احلام
كل كلامك كان اوهام
بقي بالذمه دا اسمه كلام
حسستني وياك ان انا
دنيا جميله ملانه هنا
تتمناها اتاري غنا
شلت سعاده بقلبي اتاري
حبك هو عذابي وناري
ياما حاولت اخبي واداري
كنت ضحيه هواك عذبني
اتاريك غاوي انك تتعبني
وبريء شكلك وانت سايبني
علي قلبي بتدوس ولاهمك
لا حاسب استني اقولك
قلبي خلاص هيودع ظلمك
كنت اتمني قربك ورضاك
عيشتني في الوهم معاك
وانا اللي ياما اتمني رضاك
عز عليك انك تهواني
وصعب عليا تبيع في هواك
حنان امين
جتني بغدرك ومعاك ويلك
فاكر انك يوم تنساني
وهكون عبدك ولا ذليلك
ياما حلمت وانت قبالي
اقطف نجم السما العالي
ولا غيرك عندى غالي
عيشتنى وياك احلام
كل كلامك كان اوهام
بقي بالذمه دا اسمه كلام
حسستني وياك ان انا
دنيا جميله ملانه هنا
تتمناها اتاري غنا
شلت سعاده بقلبي اتاري
حبك هو عذابي وناري
ياما حاولت اخبي واداري
كنت ضحيه هواك عذبني
اتاريك غاوي انك تتعبني
وبريء شكلك وانت سايبني
علي قلبي بتدوس ولاهمك
لا حاسب استني اقولك
قلبي خلاص هيودع ظلمك
كنت اتمني قربك ورضاك
عيشتني في الوهم معاك
وانا اللي ياما اتمني رضاك
عز عليك انك تهواني
وصعب عليا تبيع في هواك
حنان امين
تعليقات
إرسال تعليق